Maestro van Oeffelt 2015

Updates

22 november - terugblik

Het Maestro concert is zeer geslaagd!!
Fanfare Vriendenkring is trots op de geweldige Maestro kandidaten, die gisteravond in een uitverkochte Kleppenburg, voor een enthousiast publiek hebben gestreden om zich de Maestro van Oeffelt te mogen noemen in het Maestroconcert "Wie wordt de Maestro van Oeffelt 2015!"

Alle Maestro's deden hun uiterste best. In de eerste ronde voor de pauze betraden zij allemaal de bok voor een eerste nummer. Samen met de presentatie door Bart Coenen, leuke anekdotes, de camerabeelden van Sjaak Erps, de geweldige jury, de Maestro's en niet te vergeten het publiek, een volle zaal, was de toon gezet voor het vervolg van de avond.

Tijdens de pauze werd het publiek in staat gesteld om te stemmen. Na de pauze werd de bekendmaking gedaan waarbij slechts vier Maestro's door gingen. De publieksstem ging naar Margriet Grutters die daarmee zeker was van de finaleronde. Ook Harrie, Jos, en Henny werden uiteindelijk verzekerd van een finaleplek door de jurering van de jury.

Na een spannende finaleronde, werd uiteindelijk de winnaar bekend gemaakt. Margriet Grutters werd de terechte winnaar van deze avond. Proficiat!!

We bedanken alle Maestro's: Margriet, Jos, Lisa, Guus, Harrie, Hennie, Chris, Paul, onder de bezielende leiding van dirigent Math Lemmen, voor hun inzet, durf, muzikaliteit en deelname! Tevens willen we iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan deze Maestro avond.

BEDANKT! 'Wij' hebben er ontzettend van genoten!!

Bekijk de vele foto's in het fotoalbum!

15 november - UITVERKOCHT!

Het Maestro-concert van aankomende zaterdag is helemaal UITVERKOCHT!

We zijn natuurlijk enorm blij met de grote belangstelling. We kijken dan ook uit naar aankomende zaterdag, en gaan er iets moois van maken!
Wij hebben er zin in!

5 november - De laatste kaartjes!!

Wees er snel bij! Er zijn nog maar enkele kaartjes beschikbaar!

Let op: De zitplaatsen zijn uitverkocht! Er zijn dus alleen nog staanplaatsen beschikbaar voor 7,50 euro p.p..
Deze zijn nog verkrijgbaar bij de Spar in Oeffelt of te bestellen via info@fanfarevriendenkringoeffelt.nl

27 oktober - Nog een beperkt aantal kaartjes beschikbaar

Er zijn nog een beperkt aantal kaartjes beschikbaar voor het aankomende Maestro Concert! Kaartjes zijn verkrijgbaar bij de Spar in Oeffelt en te bestellen via info@fanfarevriendenkringoeffelt.nl.

Let op: er zijn zowel zitplaatsen als staanplaatsen beschikbaar.
Zitplaats: 9 euro
Staanplaats: 7,50

Wees er op tijd op bij en geniet van een leuke avond met gezellige after-party!

7 oktober - De jury is bekend

Alle Maestro's zullen door een jury beoordeeld worden, bestaande uit

Maar ook U als publiek krijgt een stem! Kom daarom deze helden steunen in november!

15 juli - De kandidaat-Maestro's zijn bekend!

Mogen wij ze even aan u voorstellen?

Van links naar rechts: Jos Urlings, Lisa Roelofs, Chris de Haas, Margriet Grutters, Guus van Rossum, Harrie Theunissen, Hennie van Gelder, Paul van Zwam

Afgelopen donderdag (9 juli) hebben wij kennis mogen maken met de kandidaat-maestro's die het aandurven om eind november te gaan strijden om de titel Oeffeltse Maestro 2015! Naast een kennismaking met elkaar hebben zijn tevens een tweetal muzieknummers gekozen waarmee zij deze ultieme uitdaging aan willen gaan! Het repertoire is hiermee heel divers geworden. Van klassiek tot rock, van pop tot blues, van musical tot science fiction, en van filmmuziek tot aan Disney toe. Ook zal zeer bekende Braziliaanse en Duitse muziek deze avond niet gaan ontbreken! Al met al zal dit zowel jong als oud zeker aanspreken.

En wat te denken van onze Maestro-kandidaten? Wie wil deze bekende Oeffeltenaren nu niet het dirigeerstokje zien oppakken? Elke kandidaat heeft een persoonlijke nummerkeuze mogen maken die zo goed mogelijk bij hen past en waarvan zij denken dat zij daarmee hoge ogen gaan gooien! Alle Maestro's zullen door een jury worden beoordeeld. Maar ook het publiek zal zeker een stem gaan krijgen. Kom deze helden daarom steunen in november!

Binnenkort zal o.a. de jury bekend worden gemaakt. Houd facebook, de website en/of de Oeffeltse Heraut dan ook in de gaten!.

6 juli - de aanmeldingen zijn compleet

Wij zijn erg blij met de aanmelding van een achttal Maestro’s(!) die het aandurven om eind november te gaan strijden om de titel Oeffeltse Maestro 2015!

Aankomende week is de eerste informatieavond waarin de kandidaatmaestro’s kennis met elkaar gaan maken. Math Lemmen, de dirigent van de Oeffeltse fanfare, laat deze avond de kandidaten alvast kennis maken met enkele basisbeginselen van het dirigeren.

Ook zal een eerste repertoirekeuze gemaakt gaan worden...spannend!
Binnenkort meer updates over deze aanstormende talenten en de speciale avond in november!

21 juni - de eerste aanmeldingen druppelen binnen

De afgelopen weken hebben de eerste kandidaten zich inmiddels opgegeven. Wil je ook nog graag deze uitdaging aan gaan, meld je dan nog gauw aan! Aanmelden kan nog tot het einde van het volgende weekend.

Eerste publieke aankondiging

19 mei - eerste publieke aankondiging