Maestro van Oeffelt

=> Volg hier het nieuws stap voor stap <=

Fanfare Vriendenkring zoekt
de Oeffeltse Maestro

Hebt U altijd al een keer een groot orkest willen dirigeren of kent U iemand die dat graag zou willen doen?

Fanfare Vriendenkring stelt nu inwoners van Oeffelt in de gelegenheid deze uitdaging werkelijkheid te laten worden.

Uiteraard worden de Maestro’s door ons en onze eigen dirigent Math Lemmen goed voorbereid op deze avond, uitmondend in een groot concert dat zal plaatsvinden op

zaterdagavond 21 november in de Kleppenburg

waar iedereen welkom is om als publiek samen met een zeer deskundige jury te bepalen wie van de dirigenten zich de “Maestro van Oeffelt 2015” mag noemen.

In de aanloop naar het Maestro-concert zullen we steeds een tipje van de sluier oplichten over hoe die ongetwijfeld verrassende Oeffeltse avond eruit zal gaan zien en houden U op de hoogte via de Heraut, via onze website en via onze Facebook-pagina.

Kandidaten die graag mee zouden willen doen kunnen zich tot midden juni aanmelden.

Hebt u vragen, wilt u eerst wat meer informatie, of wilt u zich direct aanmelden, mail dan naar info@fanfarevriendenkringoeffelt.nl

Wij als muzikanten verheugen ons al op onze gastdirigenten!