Voorjaarsconcert 2016

3 juni 2016

Op zaterdagavond 9 april werd weer een speciaal voorjaarsconcert georganiseerd. Deze was namelijk extra speciaal door de huldiging van een vijftal muzikanten. Samen zorgen zij voor maar lieft 142,5 jaar muziekervaring. Voor deze gelegenheid is de heer J. Verbeeten van de Brabantse Bond van Muziekverenigingen uitgenodigd om dit vijftal in het zonnetje te zetten.

v

De slagwerkgroep opende om 19.30 de avond met een aantal nieuwe en wat bekendere nummers. Na deze mooie bijdrage werd slagwerker Ankie Pouwels naar voren gehaald om haar te feliciteren met haar 12,5 lidmaatschap!

Vervolgens lieten een aantal leerlingen hun vorderingen horen op hun blaasinstrumenten. De muzikaliteit spatte er vanaf!

Vervolgens mocht de fanfare aan de bak met de uitdagende nummers Jazzimut en de primeur van Ross Roy. Hierna was het tijd om de overige vier jubilarissen in het zonnetje te zetten. André Ursulman en Petra Bouwmans ieder voor hun 25-jarig lidmaatschap en Maria Minten en Marc van Wely ieder voor hun 40-jarig lidmaatschap!

Na de mooie woorden van de vice-voorzitter van de Brabantse Bond lieten een aantal andere leerlingen nog van zich horen. Dat belooft wat voor de toekomst!
Uiteindelijk sloot de fanfare het programma met een 3-tal nummers af

Bekijk ook het fotoalbum!.