Jeugdorkestenconcert 2010

Op vrijdag 25 juni organiseerde fanfare Vriendenkring om 19.30 weer een jeugdorkestenconcert in de Kleppenburg in Oeffelt. Dit jaar werd het concert naast de samenspeelgroep uit Oeffelt, verzorgd door het jeugdorkest van fanfare 'Les Montagnards' uit Bergen en het studieorkest 'harmonie stad Grave'.

Het was een erg leuk en druk bezocht concert. Het motto van deze avond was 'Samen muziek maken is leuk!'. Als slot van deze avond brachten alle muzikanten samen dan ook nog enkele muziekstukken ten gehore. Een ware muzikale happening waarbij maar liefs 75 voornamelijk jonge muzikanten samen een orkest vormden.

Samen muziek maken is gezellig en daar beleef je veel plezier aan. Dat bleek deze avond dan ook weer!