Caeciliafeest 2009

Verenigingsman en jeuglid van het jaar 2009

Traditiegetrouw wordt jaarlijks tijdens de feestavond bekend gemaakt wie verenigingsman of -vrouw en jeuglid van het jaar geworden is. Zo worden leden in het zonnetje gezet die zich het afgelopen jaar of de afgelopen jaren ingezet hebben voor de vereniging, Dit jaar werd Moniek Kersten jeugdlid van het jaar 2009 en werd Marc Hoesen verkozen tot verenigingsman van 2009.

Moniek is al jaren trouw lid van de vereniging en voegt creatieve bijdrages toe door het ontwerpen van verschillende folders en flyers voor de fanfare. Ook organiseert ze mede het caeciliafeest.

Al enkele jaren is Marc bestuurdslid van fanfare Vriendenkring en draagt zijn steentje bij met het organiseren van o.a. de potgrondaktie, het oud papier en het caeciliafeest. Verder heeft Marc het beheer van de website op zich genomen.

Marc en Moniek, van harte gefeliciteerd met jullie onderscheiding tot  verenigingsman en jeugdlid van het jaar 2009!

Feestje

Al met al een zeer geslaagde feestavond. Iedereen had het goed naar de zin. Dat is zeker te merken op de vele foto's die genomen zijn die avond. Er moest een behoorlijke selectie gemaakt worden omdat er meer dan 300 foto's gemaakt werden, In het fotoalbum zijn veel foto's te bekijken van deze avond. Dank aan de organisatie (Ryanne, Kelly, Astrid, Moniek, Laura, Marc en Lisa).